Creëer high-performing e-mailmarketing campagnes
Boost je e-mailmarketing vaardighedenZij vertrouwen op Presult
E-mailmarketing voor verkoopstimulans
Stimuleer verkoop
E-mailmarketing die vanuit waarde & relevantie wordt toegepast, trekt meer verkeer naar je website en genereert betere leads, waarmee je verkoop stimuleert.
Schrijf e-mails die geopend worden
Doordat je alleen nog maar relevante e-mails stuurt, kijken potentiële klanten uit naar je e-mails.
Laat je mailinglijst voor je werken
Door je e-mails op het juiste moment, via het juiste middel met de juiste doelgroep te delen, hoef je niet meer op zoek te gaan naar klanten, maar nemen klanten zelf contact met je op!
Haal meer uit je e-mailmarketing
: Voor betere resultaten
Ben je bang dat je e-mails verloren gaan in de drukke inboxen van je contacten?
Weet je niet goed of je tevreden mag zijn met een open rate van 30%?
Of wil je e-mailmarketing automatiseren maar weet je niet waar te beginnen?
Stel je voor dat je precies weet:
- Welke e-mails je op welk moment moet sturen
- Aan welke personen je die e-mail het beste kunt sturen
- Hoe je dit automatiseert zodat jij hier minder tijd aan kwijt bent
- En hoe je deze e-mails optimaliseert voor nóg betere resultaten?
Dan worden je e-mails vele malen effectiever en gaat je mailinglijst veel meer klanten opleveren!
Direct zelf aan de slag na de training
: Leer, implementeer, excelleer
De e-mailmarketing training zal worden gegeven door Vincent Verboom, Content Specialist bij Presult.
“Als officiële Nederlandse HubSpot partner zijn wij continu scherp op ontwikkelingen in het vakgebied. Door kritisch te blijven op wat werkt – en wat niet – dagen wij onszelf én onze klanten uit om steeds weer op zoek te gaan naar de aanpak die voor het beste resultaat zorgt. Tijdens de Social Selling op LinkedIn Training deel ik dan ook graag de best practices en leg ik je uit hoe je met minimale inzet een maximaal resultaat behaald. Ik laat je inspirerende praktijkcases en voorbeelden zien waardoor de training een prettige mix van theorie en praktijk vormt en je direct aan de slag kunt met de opgedane kennis.”
Leer in één dag:
- Hoe je het vertrouwen van je potentiële klant kunt winnen
- Welke type e-mails je kunt sturen in elke fase van de klantreis
- Hoe je iemand verleidt om zijn of haar e-mailadres achter te laten
- Welke factoren ervoor zorgen dat je mails worden geopend en gelezen en dat er op doorgeklikt wordt
- Hoe en waarom lead nurturing belangrijk is om meer klanten te krijgen
- Hoe je met lead nurturing meer omzet uit bestaande klanten kunt halen
- Waarom e-mailmarketing niet veel tijd hoeft te kosten dankzij next-level marketing automation
- Hoe je ervoor zorgt dat je mails niet verloren gaan in drukke inboxen
- Wat de belangrijkste statistieken zijn van een effectieve e-mailcampagne
- Hoe je persoonlijkere e-mails kunt sturen op basis van gedrag
- Wat de Wet AVG is en waarom het belangrijk is om je aan de regels te houden
- Waarom E-mailmarketing door de Wet AVG nóg belangrijker is geworden
- Bonus: Complete E-mailmarketing checklist t.w.v. €49,-
- Bonus: E-mail best practices guide t.w.v. €395,-
- Bonus: B2B Marketing Automation gids t.w.v. €125,-
Praktische informatie
- Voor wie: B2B marketeers en communicatiespecialisten
- Locatie: Brede Hoon 6a, 3991 CW, Houten
- Tijdstip: In overleg
- Kosten: €295,- ex. BTW